Specjalista ds. Helpdesk

Cena : Proszę o kontakt

Opis stanowiska:


Udzielanie podstawowego wsparcia technicznego użytkownikom lokalnym i zdalnym w zakresie sprzętu komputerowego, systemów operacyjnych Microsoft oraz urządzeń mobilnych z systemami Android, IOS i Windows Mobile,


Rozwiązywanie problemów użytkowników i dokumentacja zgłoszeń przychodzących drogą mailową, telefoniczną i za pośrednictwem elektronicznego systemu zgłoszeń,


Dokumentowanie rozwiązań i tworzenie bazy wiedzy pozwalającej na szybkie rozwiązywanie problemów,


Nadzór nad poprawnością działania komputerów, oprogramowania i sprzętu peryferyjnego,


Nadzór nad kopiami zapasowymi systemów.


 


Wymagania:


Co najmniej dwa lata doświadczenia w branży IT,


Dobra znajomość języka angielskiego i niemieckiego (poziomie B2),


Znajomość elektronicznego systemu zgłoszeń,


Podstawowa znajomość Active Directory,


Komunikatywność i nastawienie pro-klienckiego,


Umiejętność organizacji pracy,


Umiejętność i gotowość do pracy w międzynarodowym, rozproszonym zespole.


 


Szczegóły oferty i formularz aplikacyjny : https://recrute.pl/praca/id/20109